ING.DK

DAGLIG BRANDING MÅLRETTET DE PASSIVE KANDIDATER

Ud over avisen Ingeniøren står Mediehuset Ingeniøren også bag online universet ing.dk, som dækker energi og miljø, transport, byggeri, forskning, biotech, elektronik og meget mere. Alle emner har som udgangspunkt en ingeniørmæssig vinkel.

Ing.dk er Danmarks største teknologiske nyhedssite med daglig opdatering af nyheder, videoer, blogs og debat. Den primære målgruppe er ingeniører og andre brugere med interesse for teknologi og naturvidenskab.


MATERIALESPECIFIKATIONER

Materialer skal indsendes i HTML-, GIF-, PNG- eller JPEG-format. HTML vil blive accepteret i HTML 5 Javascript og IFrame. Filstørrelsen må ikke overstige 50 KB. For store bannere accepterer vi dog filer på op til 300 KB. Animationer er begrænset til 5 sløjfer med et maksimum på 45 sek. Flash-specifikationer samt link/url til landingpage skal leveres med banneret.


MATERIALEDEADLINE
Senest 3 hverdage før kampagnestart


LEVERING AF MATERIALE
Sendes til banner@ing.dk

402.000
BRUGERE/MDR.
45.000
BRUGERE/DAG

PRISER & FORMATER

1000 BANNER EKSPONERINGER (CPM) 

Topbanner                 b: 930 x h: 180 px. 
(b: 320 x h: 160)

Run of site
DKK 200
Særplacering
DKK 350

Artikelbanner mega
b: 300 x h: 600 px. 

Run of site
DKK 250
Særplacering
DKK 375

Artikelbanner A            
b: 300 x h: 250 px.

Run of site
DKK 200
Særplacering
DKK 350

Artikelbanner B

b: 300 x h: 250 px.

Run of site
DKK 150
​Særplacering
DKK 235

Gigantbanner​
b: 940x h: 600 px.
(b: 320 x h: 320)

Særplacering
DKK 450

ANDRE INGENIØREN PRODUKTER