ADVERTORIALS ONLINE

SKAB VÆRDI MED FORTÆLLINGER, DER BLIVER HUSKET!

Sponseret indhold er annoncering, der i budskab er tilpasset konteksten samtidigt med at det optræder in-stream. Således glider det ind i det redaktionelle indholdsflow – mærket som ”Sponsoreret indhold”
og er layout-mæssigt adskilt fra vores publicistiske indhold ved at have en anden baggrundsfarve/andet layout. Indholdet produceres af Mediehusets PR afdeling ”TechRelations”, som benytter journalister, der ikke laver publicistisk indhold for Mediehuset Ingeniøren.


Fordelene ved sponseret indhold er mange. Vores analyser viser, at brugerne bruger mindst lige så meget tid på velskrevne og skarpvinklede advertorials som på redaktionelle artikler, og at erindringen er højere end på klassiske annoncer. Online advertorials har derudover den unikke fordel, at de ikke blokeres af ad-blockere, og at brugerne forholder sig seriøst til indholdet samtidig med,
at en advertorial ofte fungerer bedre i forhold til at kommunikere et nuanceret budskab op i mod en klassisk imageannonce.


PRIS 24.000 DKK for produktion og 3 dage på forsiden af ing.dk. 

402.000
BRUGERE/MDR.
45.000
BRUGERE/DAG

ANDRE INGENIØREN PRODUKTER