ADVERTORIALS

STYRK BRANDET MED STÆRKE HISTORIER

Sponseret indhold er annoncering, der i budskab er tilpasset konteksten samtidigt med at det optræder in-stream. Således glider det ind i det redaktionelle indholdsflow – mærket som ”Sponsoreret indhold”
og er layout-mæssigt adskilt fra vores publicistiske indhold ved at have en anden baggrundsfarve/andet layout. Indholdet produceres af Mediehusets PR afdeling ”TechRelations”, som benytter journalister, der ikke laver publicistisk indhold for Mediehuset Ingeniøren.


Fordelene ved sponseret indhold er mange. Vores analyser viser, at brugerne bruger mindst lige så meget tid på velskrevne og skarpvinklede advertorials som på redaktionelle artikler, og at erindringen er
højere end på klassiske annoncer.  Online advertorials har derudover den unikke fordel, at de ikke blokeres af ad-blockere, og at brugerne forholder sig seriøst til indholdet samtidig med,
at en advertorial ofte fungerer bedre i forhold til at kommunikere et nuanceret budskab op i mod en klassisk imageannonce.


PRIS DKK 24.000 for produktion og 1 uge på forsiden af version2.dk.

0
BRUGERE/MDR.
0
BRUGERE/DAG

ANDRE VERSION2 PRODUKTER